tirsdag den 25. december 2007

Nyt udseende


Jeg flytter tit rundt på mine møbler, læser med stor glæde boligmagasiner, gemmer dem også, (men det er en hemmelighed*G*)

Det gør et eller andet ved humøret, når jeg flytter en reol eller noget andet. På arbejdet, hos mine forældre eller andre steder, flytter jeg også rundt på møblerne, men kun i tankerne.

Nu er det også gået ud over denne blog. Har lige brugt små 5 min. på, at finde et nyt layout, der er så mange flotte at vælge i mellem. Nu håber jeg, at dette jeg nu har valgt, holder et godt stykke tid.

Billedet er af mine hyacinter, de står så flot i mit køkken. Jeg har fået to af min søster, så nu har jeg seks i alt. Jeg elsker blomster, især liljer og tulipaner. Når foråret kommer, kan jeg ikke lade være med at købe friske blomster.

1 kommentar:

  1. Det må være en "kvindeting" med at flytte om på møblerne. Jeg gør det også.

    SvarSlet

Jeg kan godt lide mandage

En helt ny uge er godt i gang, for mange er mandage lidt øv, også for mig en gang i mellem, dynen kan være svær at få af - især i vinterperi...