mandag den 24. december 2007

Nu sker der noget...

Anden er sat i ovnen, rødkålen er klar til gryden og lysene er tændt.
Katten har gemt sig under sofaen, den er vist ikke glad for den firbenede gæst, mine forældres store hund. Hunden er nu heller ikke særlig tilfreds med omgivelserne, han ville meget gerne ud af døren igen. Det lader nu til, at han (næsten) har fundet sig tilrette, han ligger på gulvet og ser rolig ud.

Jeg har haft min radio tændt det meste af dagen, lige nu lytter jeg til Jørgen De Mylius og Monica Krogh-Meyer på P4. Hyggeligt program med gode værter og musik

Mit kamera ligger på bordet, jeg vil fotografere julebordet osv., inden gæsterne kommer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Må jeg anbefale

Denne lille bog, som gemmer på mange fine ord, jeg læste den på et par dage, kunne godt have læst den på en enkelt dag, men pga arbejde og h...