torsdag den 27. december 2007

Madlavning

Mine evner i et køkken rækker ikke langt, det indrømmer jeg gerne. Men så er der mange andre ting, som jeg er god til.
Jeg har lånt en bog på biblioteket Suveræne Succeser, der er mange gode opskrifter i, og ikke alt for svære ;o)
På det sidste har jeg lavet en ordentlig madpakke med på arbejdet. Masser af grønt (det er også godt for øjnene) og groft brød. Morgenmaden glemmer jeg heller ikke mere.
Nu skal jeg bare gøre noget mere ud af min aftensmad, og det er det sværeste.
Men øvelse gør mester.

4 kommentarer:

  1. Det klæder den gamle rugbrødsskæremaskine at opbevare friske gule appelsiner :)

    SvarSlet
  2. *Stine, Jeg har en forkærlighed til de gamle brødskærere :o)Har én mere med kogebøger i.

    SvarSlet
  3. Det er altså fantastisk med disse blogs, man bliver så inspireret. Jeg kunne godt tænke mig en, har tit set dem i genbrugsbutikker, men tror seriøst jeg vil investere i en næste gang jeg falder over et flot eksemplar. Vores kogebøger er bare "gemt" i et underskab, tror det kunne være superflot. Tak for dejlig inspiration :)

    SvarSlet
  4. *Stine, det var da så lidt.
    Held og lykke med projektet *S* Det skal nok blive flot.

    SvarSlet

På det seneste har jeg...

...ikke skænket bloggen mange tanker  ...heller ikke læst meget, hverken blogs eller bøger ...købt næsten alle julegaverne ...og et par styk...