lørdag den 29. december 2007

Det er da koldt...

Jeg syntes ikke jeg kan få varmen, selv om jeg har fundet uldsokkerne frem og lukket døre og vinduer. Om lidt tager jeg på biblioteket, og bagefter i Super Best eller lign. Så hjem og lufte Hunden, vi skal gå langt. Det er en aftale vi har sammen. Så får vi begge motion og en masse frisk luft.
Eftermiddagen skal bruges på lidt vasketøj, oprydning og ellers bare hygge med varm te. I julegave fik jeg to flotte tepotter, som jeg flittigt har brugt de seneste dage.
I går fik jeg det nye Mad & Bolig og Anik & Auktion af noget familie, begge magasiner skal læses fra ende til anden (hedder det mon det?)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg kan godt lide mandage

En helt ny uge er godt i gang, for mange er mandage lidt øv, også for mig en gang i mellem, dynen kan være svær at få af - især i vinterperi...