tirsdag den 1. januar 2008

1. januar 2008


Så blev det 1. januar 2008, og jeg er sikker på det nok skal blive et godt år. At jeg fylder rundt i efteråret, det er der ikke noget at gøre ved, sådan er livet jo. Og der er jo længe til ;o)
Havde en god aften, spiste hos mine forældre, så Dronningens nytårstale.
Inden det værste fyrværkeri blev fyret af, tog jeg hjem, og passede på katten. Den blev i nærheden af mig, næsten hele aftenen. Jeg havde lavet en lille hule, den kunne gemme sig i, og det gjorde den.

Jeg har været på min sædvanlige morgentur med Hunden, der ligger godt nok meget affald på gaden, men sikkert ikke mere end sædvanlig. En affaldsspand er brændt og tre glasdøre er ødelagt.

Ét sted var der stadig gang i festen, kl. var 7.20, jeg kunne se op i deres lejlighed, at de stadig dansede og hørte højt musik. Er glad over jeg ikke bor ved siden af deres lejlighed :o)

I nat fik jeg en SMS fra en bekendt, jeg ikke havde hørt fra længe, det blev jeg glad for, da jeg ikke længere havde hans nummer. Har sendt en hilsen tilbage.

Desværre hørte jeg ikke fra min bror og hans kæreste. Havde ellers sendt både SMS og mail til dem.

Nytårsfortsæt? Det har jeg da. Og skal gøre mit bedste for, at holde det.

  • Flere gå- og cykelture, og være i godt humør. Det skulle vist ikke være så svært, at holde .

Dagen i dag skal bruges på, vasketøj, hygge, se nytårskoncerten fra Wien og gåture med Hunden.

Godt 2008 til dig



2 kommentarer:

  1. Også ønsker om et godt 2008 til dig, Trine.
    Og dit nytårsforsæt tilslutter jeg mig: Flere gå- og cykelture og masser af godt humør ;-)

    SvarSlet
  2. *madame,Ja, gå- og cykelture er altid godt, især når vejret er klart og flot, men bare rolig selv i mindre godt vejr skal jeg nok komme ud :o)

    SvarSlet

Siden sidst

Halløjsa! Så er jeg tilbage på min lille blog, det blev en længere pause/ferie fra den. Jeg startede op på arbejde igen for 14 dage siden, h...